Ölüm Defteri izle Tek Parça 720p

39
( HD Kalite )


Açıklama (imdb7.9) Yagami kendi yaşının ve kendisinden büyük kişiler için oldukça zeki birisidir. Lise son sınıf öğrencisi olan Yagami artık bu hayattan sıkılmıştır farklı şeyler denemek adaleti saglamk istiyordur. Yagami asosyal birisidir ve dünyada tüm olan şeyleri kendisine dönük bir şekilde defterine yazmaktadır. Birgün gökten bir defter düşer ve yagami defteri istemeden alır ve test etmek için defteri açtıgında kimin ismini yazarsa o deftere 1 dakika içerisinde ölmektedir. Yagami kendi defterine yazdıgı yazılarını buraya isim olarak yazıp kendi adaletini ve tüm suçluları yok etmek istiyecektir. Ancak tüm bu olanları fark eden dedektif L’i yagaminin peşine düşecektir.

Bu Film, Film istek Bölümünden aZMAN adlı arkadaşımızın isteği üzerine eklenmiştir. @Cemcir

54.442
FILM BILGILERI 4 sene önce eklendi
Ölüm Defteri izle Tek Parça 720p

Tür: Fantastik, Gerilim, Gizem, Macera, Polisiye, Suç

Yapım: Japonya

IMDB Puanı: 7.9

Yönetmen: Shūsuke Kaneko

Oyuncular: Ken'ichi Matsuyama, Erika Toda, Tatsuya Fujiwara, Shido NakamuraNana Katase,

Etiketler: , , , , , ,

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Ölüm Defteri izle Tek Parça 720p” filminde 33 Yorum bulunuyor.
  1. azMAN - 4 sene önce demiş ki:

    cemcir kardeş sen var yha 1 tanesin 😀 çok çok sağol…

  2. azMAN - 4 sene önce demiş ki:

    kesinlikle bu film serisini izlemelisiniz benden tavsiye

  3. cretan - 4 sene önce demiş ki:

    kaç yıl önce anime olarak izlemiştim bütün bölümlerini…
    çok teşekkürler… güzel bir film serisi…

  4. AsiLgirdap - 4 sene önce demiş ki:

    1 ve 2. ci serisini izledim ve peşinden sürüklendim. 3. seriyi izleyemedim çünkü altyazılı 🙁 alt yazıları okuycam diye filme bakamaıyorum, Cemcir türkçe dublajı çıkarsa koyarmısın lütfen. Teşekkür ederim…

    • Cemcir - 4 sene önce demiş ki:

      Tamam kardeşim bakayım ben yarın hallederim büyük ihtimalle yazarım sana 🙂

  5. fatma - 4 sene önce demiş ki:

    Film süper. Mangasını ve animesini de izlemiştim. ama anlayamadığım şey japon filmi olmasına rağmen afişte isim korece yazıyo .DD

  6. serseri - 4 sene önce demiş ki:

    Cemcir kardeşim 3. bölümümn türkçe dublajına koyarmısın şimdiden teşekkürler

    • Cemcir - 4 sene önce demiş ki:

      Kardeşim 3.bölümün türkçe dublaj pisayada yok malesef. Altyazılı izlemekten başka çaremiz yok idare etmesini bilmek lazım 🙂

  7. Cansu - 4 sene önce demiş ki:

    mükemmell 🙂

  8. Crazy_Fotocu - 4 sene önce demiş ki:

    wuuuu bu film dehşet dostum mükemmelin ötesinde adminnn Saol kardeş flmi hep görüyordum ve ilgimi çekmiyordu ama izledim dehşete kapıldım süper eğlenceli bir film 🙂

  9. hellspawn - 4 sene önce demiş ki:

    Filmde ne tipsiz bir light oynatmislar . Animesi muhtesemdi filmde bazi yerleri kisaltmislar ozelikle en basini serederken bir muddet filmin ortasindan baslamisim gibi hisseettim. Ayrica animede giris ve kapanis sarkikari maximum the hormone diye bi grubun du. Cok begeniyodum keske filmdede onlari kullansaydilar. 2. Ve 3. Bolumu de seredecegim. Her serettigimde ayri keyif aliyorum. Hatta animeyi serederken baya bi uykusuz kaldigimi hatirliyorum. Bence cok basarili. Animesini de filmini de kesinlikke tavsiye ediyorum.

  10. Moser - 3 sene önce demiş ki:

    yaaa kardesim bi film bu kadarmi dramli orur yaaa…. cokk guzel bi film bence izlemeye deer…. 3cuye de baktim o da mukemmel bi film

  11. bayram - 3 sene önce demiş ki:

    cemcir kardeş 3.serisini izleyemiyorum bana bir link gönderir misin açılırsa sevinirim tesekkürler şimdiden

    • Cemcir - 3 sene önce demiş ki:

      merhaba bayram,

      video patlatışmış düzeltildi iyi seyirler.

  12. memco - 3 sene önce demiş ki:

    This video has been removed from public access. 2 ve 3 te bu yazıyor

    • Cemcir - 3 sene önce demiş ki:

      Düzeltildi iyi seyirler.

  13. Ryuzaki - 3 sene önce demiş ki:

    Animesini izlediğimde filmi kötü gelir sanıyordum ama filminide çok sevdim. Tavsiyem herkezin animesini izledikten sonra filmlerini izlemesidir, böylece filmden benim gibi sizde çok zevk alırsınız.

  14. murattt - 3 sene önce demiş ki:

    Admin 2 ve 3 çalışmıyor bakarmısın

  15. mizgin akman - 3 sene önce demiş ki:

    ben çok sevdım çok guzel bı fılım herkesın ızlemesını ısterım onerıyom ve en guzel rolcu beyaz ve sıyah takımlı erkeler onların buyuk hayranlar yım gozlerı çok guzel beyaz gıysılının basarılar dılerım ve tanısmak gormek ısterım kendılerını

  16. hatice - 3 sene önce demiş ki:

    superdi harika bir filmdi çocugun zekasina hayran kaIdim bay L ye de sinir oIdum o ne çirkin biseydi oyIe onu oIdurse çok sevinirim

  17. Volkan - 3 sene önce demiş ki:

    Bu filme güzel diyen DEATH NOTE animesine hakaret eder.Animesini izlemeden bu filmi izlemeyin sakın.Yazık edersiniz bu güzel kurguya.

  18. aslan - 3 sene önce demiş ki:

    muhteşem bi filim özellikle by L :)))))))))))))))))99

  19. aslan - 3 sene önce demiş ki:

    admin kardeşim bu filimin devamınıda istiyoruz 2 ve 3 lütfen yüklersen memnun oluruz…,

  20. aslan - 2 sene önce demiş ki:

    admin filimin devamı dedik yani 2 ve 3 serinin devamı sen hiç o yerli olmadın bide yazdığımı sildin yakıştımı sana…,

  21. mehmet - 2 sene önce demiş ki:

    süper

  22. Ömer Ayyıldız - 2 sene önce demiş ki:

    ryuk adı yuk diye okunur işte bu yüzden dublajları sevmiyorum ama bu filmin hd ve altyazılı olanı yok 🙁

  23. emre - 2 sene önce demiş ki:

    2 açılmıyo

  24. L - 2 sene önce demiş ki:

    Keşke Türkçe altyazı seçeneğide olsaydı, kardeşim.

  25. yuta - 2 sene önce demiş ki:

    animesine hiç benzemiyo 🙁

  26. Banshee - 2 sene önce demiş ki:

    ıyy bu ne ya sarışın olmayan bir misa misa mı? OLMAMIŞŞŞŞ.

  27. Çağrı - 2 sene önce demiş ki:

    Bu filmde emeği gecen herkesin mk Azına etmişsiniz animenin