Kung Fu Panda 1 izle Tek Parça HD

64
( HD Kalite )


Açıklama (imdb 7.6) Panda Po için sakin bir hayat sürmek en iyisidir. Ama heyecanı aksiyonu hekes ister. Çinde bir restorantta garson olarak çalışmakta olan Panda Po, aksiyonu sever demiştim ama aksiyon yaşıyamaz ancak kung fu ya olan aşkı onu müthiş bir dövüşçü yapacaktır. Bu her ne kadar zor olsada kung fu yu sonunda öğrenicek ve uyguluyacaktır.

113.752
FILM BILGILERI 4 sene önce eklendi
Kung Fu Panda 1 izle Tek Parça HD

Tür: Aksiyon, Animasyon, Macera

Yapım: 2008 - ABD

IMDB Puanı: 7.6

Yönetmen: Mark Osborne, John Stevenson

Oyuncular: Jack Black, Dustin Hoffman, Angelina Jolie

Etiketler: , , , , ,

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Kung Fu Panda 1 izle Tek Parça HD” filminde 26 Yorum bulunuyor.
  1. kaya - 4 sene önce demiş ki:

    çok teşekkür ederim admin isteklerimi yüklediğin için

  2. DERsO rAP - 4 sene önce demiş ki:

    SüPeR ÇoK fİlmİ

  3. cfdf - 3 sene önce demiş ki:

    donuyo ama güzel

  4. tuana başak - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzel maceralı bide ikidebir durmasa daha iyi olabilir

  5. elif özgür - 3 sene önce demiş ki:

    coooook güzel 😀

  6. çağlar - 3 sene önce demiş ki:

    Panda mükemmel bn de kung fuya başladım

  7. kemal - 3 sene önce demiş ki:

    takılma yok arkadaşlar… çok iyiydi. çok kaliteli bi yapımmış. şimdiye kadar niye izlemedım dıye sordum kendıme

  8. ahmet - 3 sene önce demiş ki:

    tavsiye ediyorum çok güzel film herkesin izlemesini öneririm

  9. ömer:::::: - 3 sene önce demiş ki:

    kaplumbağanın sözleri mükemmel tabi filmde aynı güzellikte

  10. marz - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzel

  11. ben - 3 sene önce demiş ki:

    merhaba siz aptalsınız film yakıyo

  12. yasemin - 3 sene önce demiş ki:

    harika bir film izlemeye doyamıyorum

  13. yasemin - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzel bir film. bütün gün izlesem yine sıkılmam.

  14. Film izleyici - 3 sene önce demiş ki:

    Abi çok iyi yaaaaa!:D süper bir filmdi ama arada çok güldüm süper.

  15. beko - 3 sene önce demiş ki:

    filim çok donuyo iki saniye izliyom donuyo ama nede bilmiyom n kaynklı

  16. abdullah - 3 sene önce demiş ki:

    hep dondu

  17. uğur - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzlel tavsiye ederim

  18. emirhan - 3 sene önce demiş ki:

    Çok teşekkür ederim admin isteklerimi yüklediğin için aynen seni çok seviyorum kun fu panda

  19. aytill - 3 sene önce demiş ki:

    aynı bzim sınıftaki pandaya benziyo 😀

  20. aytill - 3 sene önce demiş ki:

    Aynı bizim snıftaki pandaya benziyo laa

  21. Boran Çağan Dikat - 3 sene önce demiş ki:

    Admin düzeltirmisin açılmıyor

  22. mehtap - 3 sene önce demiş ki:

    super cok komik Panda guzel yapmislar 2 varmi

  23. aytil - 3 sene önce demiş ki:

    Çok güzel hiç donmadı kardeşim bana iyi ki bu filmi tavsiye etti bayıldım…

  24. alperen - 3 sene önce demiş ki:

    güzel

  25. ELBEY - 3 sene önce demiş ki:

    dagilisin civin poxa yigilisan kimi yigilibsiz bura ha ha haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  26. ELBEY - 3 sene önce demiş ki:

    gozel filmdi