Hızlı ve Öfkeli 3 izle Tek Parça HD

23
( HD Kalite )


Açıklama (imdb 5.7) Shan adındakı bela ve suç sever çocuk ailesi ve babası tarafından ortada burakılmıştır ve her hata yaptıgında annesinin yanına amerikaya yada Japonya’ya babasının yanına gitmektedir. Son yaptığı hata ile birlikte yarışlara katılıp zengin çocuklara kafa tutan hız tutkunu adamımız babasının yanı Japonya’ya doğru yola çıkar. Yeni gittiği ortama ayak uyduran Shan çok büyük mafyalarla tanışır ve bir kıza aşık olur. Kızı elde edebilmesi için kendini kanıtlaması ve Tokyo Yarışları olan Tokya Driftinde yarışıp yenmesi gerekmektedir.
Etiketler: Hızlı ve Öfkeli 3 izle, Hızlı ve Öfkeli 3 Full izle, Hızlı ve Öfkeli 3 Hd izle, Hızlı ve Öfkeli 3 Filmini izle, Hızlı ve Öfkeli 3 Tokyo yarışı izle, Hızlı ve Öfkeli 3 türkçe dublaj izle, Hızlı ve Öfkeli 3 720p HD izle

161.772
YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Hızlı ve Öfkeli 3 izle Tek Parça HD” filminde 35 Yorum bulunuyor.
  1. Emre Yılmaz - 4 sene önce demiş ki:

    çok güzel bir film tüm seriyi izledmmm 6. filmide sinamada izledm 😀 süper süperrrrrrr

  2. mesut - 4 sene önce demiş ki:

    bazı yerlerde neden çevrilmemiş şuraya bak !

    • Admin Cemcir - 4 sene önce demiş ki:

      Bizimle alakalı bir problem degil Mesut Türkiye’ye böyle vermişler. Tekrar bakıcam düzgününü bulursam eklerim

  3. nazif ballı - 4 sene önce demiş ki:

    hiç beyenmedim hep donuyor arasında bi metre var

    • Cemcir - 4 sene önce demiş ki:

      donma bizden kaynaklanmıyor kardeşim doldurup izlemeyi dene lütfen 🙂

  4. safiye - 4 sene önce demiş ki:

    süper bir film bayıldım

  5. murad - 4 sene önce demiş ki:

    cok guzel ve adilinarini bi filim cok beendim

  6. ahmet - 4 sene önce demiş ki:

    süppppper ama donmasa ii olur

  7. ahmet - 4 sene önce demiş ki:

    çokteşekkürler cemcir güzel bir filimdi

  8. Serhan Hergün - 4 sene önce demiş ki:

    Sonu Mithişti 😀

  9. RoadRunneR - 4 sene önce demiş ki:

    donma var falan diyenler net hızınızı ayarlarını falan kontrol edin hiç bir problem olmadan rahat rahat izledim 10 numara film seriyi izlemiştim fakat o kadar çok seviyorum ki tekrar izlemeye karar verdim. ve burda kaliteli bir şekilde izlememize olanak sağlayanlara teşekkür ederim

    • Cemcir - 4 sene önce demiş ki:

      Güzel yorumun için ben teşekkür ederim kardeşim

  10. Nebi YİLDİRİM - 4 sene önce demiş ki:

    super arkadaslar bende hic donmadiiii

  11. Kamran - 4 sene önce demiş ki:

    Vay be coook guzel bi film izlemeye deyer Arkadaslar … Azerbaycandan Sayqilarla ,,Admin tesekkur ediyorum

  12. alp özbek - 4 sene önce demiş ki:

    çok güzel hele hele en son dağdaki yarış kısmını 6. kez izlemişimdir

  13. elif krlı - 4 sene önce demiş ki:

    sağolasın admin 🙂

  14. Emre - 4 sene önce demiş ki:

    Filim süper yaa tüm serilerini izliyorumm harikaa 😀

  15. mehmet - 4 sene önce demiş ki:

    bence film çok iyi donuyorsa 20 dk’da indirip oyle izleyin sağol admin arkadaşım

  16. oguzkaan - 4 sene önce demiş ki:

    son da hani dom la san yapıyoya
    orda dom kesin alır abi ya 😀 dom kim san kim 😀 hızlı ve öfkel6 yı izleyin abi orda han ın nasıl öldüğünü açıklıyor.

  17. hakan - 4 sene önce demiş ki:

    dostum şan hala anlamıyacak o doma denk değil iyi ama doma denk değil

  18. reyizz - 4 sene önce demiş ki:

    S.aadmin sorun var mı izlemeyi düşünüyorum ?

    • Cemcir - 4 sene önce demiş ki:

      a.s kardeşim. videolarda bir problem yok izleyebilirsin.

  19. özcan - 4 sene önce demiş ki:

    seriye başladın ama 2si başka sitedeydi üçü orda yoktu,şimdiburdan devam.sitenizi daha önce seyretmiştim,çok iyisiniz.başarılar.

  20. ömer - 4 sene önce demiş ki:

    Sidi hızlı ve öfkeli 6 yı izledim o son sahnede Jason Statham cıktıqında 3 ü birdaha izlemeye karar werdim…

  21. aytunc - 4 sene önce demiş ki:

    Çok Süper Bir Filim Aslında Kötü Filim Sırf Arabalar İçin İzliyorum 18 yaşındayım Hundai var modigiyeli kırmızı ama çok yavas ve dirft Atamıyorum arabanın arkası aşırı derecede kayıyor yeni araba alcam Allahın izniyle araba begeniyom burdan ona Göre Alcam 😀

  22. oquz - 4 sene önce demiş ki:

    bu film manyak bişe yaaaaa

  23. ozanyldrm - 3 sene önce demiş ki:

    han bu seride ölüyor diğer seride oynuyor 6 da tekrar ölüyo filmi birleştirecekler galiba

  24. bahadır - 3 sene önce demiş ki:

    hızlı ve öfkeli 7 de inş bu yarışı gösterirler çok m. ediyom eminim dom eline verir shan ın ama harbi m. ediyom

  25. yusuf - 3 sene önce demiş ki:

    7 bölümü bekliyom tetikçi rakip laçakmış ?

  26. sevda - 3 sene önce demiş ki:

    harika bir filmdi izlerken heyecandan bayildim.cok tsk ederim admin.

  27. kemal - 3 sene önce demiş ki:

    admin benim anlamadığım han sonlara doğru ölüyor ama 4.5.6 da yaşıyor ? anlamadım açıklarmısın

    • Cemcir - 3 sene önce demiş ki:

      Tabi,

      Filmin 3.serisi yani hızlı ve öfkeli 3 tokyo drift aslında 6 serisi olarak görebilirsiniz 4.seriyi 3 olarak 6.çıkan filmi 5 olarak 5.seriyi 4 olarak.

      Yani şunu demek istiyorum aslında yapılmak istenen, Konuyu genişletmek 3.seriyi çıkartıp 6.film serisi gibi göstermek böylece hızlı ve öfkeli serisini devam ettirmek istiyorlar. Ancak aksilikler üst üste gelmiş, Paul Walker hakkı rahmetine kavuşmuştur. Kime niyet kime kısmet, bakalım yerine kim oynuyucak.

  28. ilker - 3 sene önce demiş ki:

    son yarişta dom ezmiştir ufaklıgı esmer kızıda gerçek erkeğin kim oldugunu göstermiştir 😀

  29. pamukova - 3 sene önce demiş ki:

    bu türkçemi