Çılgın Hırsız 2 izle Tek Parça 720p

332


230.981
FILM BILGILERI 3 sene önce eklendi
Çılgın Hırsız 2 izle Tek Parça 720p

Tür: 1080p Filmler, 2013 Filmleri, Animasyon, Komedi, Macera, Suç, Türkçe Dublaj Filmler

Yapım: 2013 - ABD

IMDB Puanı: 7.8

Yönetmen: Pierre Coffin, Chris Renaud

Oyuncular: Al Pacino , Steve Carell , Miranda Cosgrove , Russell Brand , Moises Arias

Etiketler: , , , , ,

BENZER FILMLER
Turbo Kid izle Türkçe Altyazılı 720p

IMDB Puanı: 6.9

7.764 izlenme
Kayıp Çocuk izle Türkçe Dublaj 720p

IMDB Puanı: 5.9

9.094 izlenme
YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Çılgın Hırsız 2 izle Tek Parça 720p” filminde 39 Yorum bulunuyor.
  1. enes - 3 sene önce demiş ki:

    Türkce Dublaj deqil !

    • Cemcir - 3 sene önce demiş ki:

      Yogun istek üzerine eklenmiştir Şuan altyazılı malesef ilerleyen günlerde tr dublajıda çıkar inş

  2. oguz - 3 sene önce demiş ki:

    kardeşim o zaman dr dublaj yazmayın şunlara be nedir sizden çektiğim hangi siteye girsem aynısı google sıranıza sizin bi işi yapıyorsanuz düzgün yapın

    • Cemcir - 3 sene önce demiş ki:

      Bir daha böyle bir sıkıntı olmuyacaktır.

  3. Zehra - 3 sene önce demiş ki:

    Çok güzel

  4. 123 - 3 sene önce demiş ki:

    enes oguz eğer görme özürlü iseniz izlemeyin abi mis gibi altyazı var kötmüsünüz

  5. sasuska - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzel emeğine sağlık

  6. Murat - 3 sene önce demiş ki:

    Abi cok qüzel ellerine salik yapanlarin

  7. SeRKaY - 3 sene önce demiş ki:

    süper bir animasyon birincisi gibi ikinciside süperrrdi çok sevimliydi yaa 🙂 tavsiye ediyorum kaçırmayın…

  8. elif - 3 sene önce demiş ki:

    türkçe dublAjı ne zaman çıkar acaba

  9. cılgın - 3 sene önce demiş ki:

    fılm gaet guzeldı alt yazı sorunu yoktu admıne tskler admının ustunegıtmeyın alt yazıylada gayet ızlenıyor tskler

  10. Asi01 - 3 sene önce demiş ki:

    kardeş elinize sağlık emeğiniz var sitenizde gayet güzel tek sorun şudur ki tr dublaj olmadan şu yazıyı kesınlıkle yazmayın rica ediyorum haydi kolay gelsin

  11. hasan - 3 sene önce demiş ki:

    iyi iyi güzelmiş

  12. serra - 3 sene önce demiş ki:

    ÇOK KOMİK BİR FİLM 😀

  13. cilgin hirsiz - 3 sene önce demiş ki:

    cok sacma hd diyorsunuz ama körsünüz insanlara vakit kaybettirmeyinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

  14. Asuman - 3 sene önce demiş ki:

    Ellerinize sağlık ne desem az tamam kalite kötü ama piyasada baska video yok yani şöyle 20 site gezdim sadece burda buldum emege saygı diyorum cemcir eline saglk teşekkürler.

  15. Çenabazsakız - 3 sene önce demiş ki:

    çok fazla donyor ve türkçe dublaj değil :/

  16. Lütfi - - 3 sene önce demiş ki:

    2 ve 4 part’ta hata var galiba açılmıyor 1 ve 3 açılıyor . belkide benim nettimde bir sorun vardır .

    • Cemcir - 3 sene önce demiş ki:

      Lütfi kardeşim en geç yarına kadar düzeltmeye çalışıcam :))

  17. shalaku - 3 sene önce demiş ki:

    Film acilmiyor yardim lutfeen

  18. ömer - 3 sene önce demiş ki:

    1. bölümden başka bölümaçılmıo

  19. bahadır - 3 sene önce demiş ki:

    ziiir :))

  20. Saka520 - 3 sene önce demiş ki:

    Daha sinemaya bile çıkmamış Filmi adam izlettiriyor abuksubuk yorum yapıyorsunuz ben çok başarılı buldum Teşekkürler site sahibi ………

  21. oğuzalp - 3 sene önce demiş ki:

    Bazı partlar çalışmıyor.Film alt yazılı olarak birtek sizin sitenizde var teşekkür ederiz ancak filme başladıktan sonra diğer partlar için başka başka yer aramak hoş olmuyor doğrusu..

  22. cartel_0671 - 3 sene önce demiş ki:

    çalışmıyor arkadaşım 2. part !!!! admin nasıl yönetiyorsun??

  23. ali ş. - 3 sene önce demiş ki:

    nıye tr dublaj ıstıyorsunuz kı alt yazılı orjınalı ızlemenın kayfını bı anlasanız tşkler bende bunu beklıyordum

  24. Muhammed - 3 sene önce demiş ki:

    Beyler altyazılısı hiç yoktan iyidir

  25. sda - 3 sene önce demiş ki:

    part 2 açılmıyooo

  26. berkay - 3 sene önce demiş ki:

    part 2 acılmıyor !!!

  27. ozelkalem1976 - 3 sene önce demiş ki:

    2. ve 4. partlar çalışmıyor lütfen ilgilenirmisiniz emeğiniz için teşekkürler

  28. Elif - 3 sene önce demiş ki:

    Artık Türkçe dublajını ekleseniz de oğluma seyrettirebilsem

  29. şeyma - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzel mükemmel 1den daha iyi

  30. ferahim - 3 sene önce demiş ki:

    turkce dublaj edibler.nihayet.superdi

  31. şehadet - 2 sene önce demiş ki:

    hep donuyor ya. donmasından şikayetçiyim.

  32. halil fuat - 2 sene önce demiş ki:

    mal gibi bisaaat bekledimlannnn

  33. alperen - 2 sene önce demiş ki:

    mal gibi donup duruyo ama film çok güzel harika janım

  34. tuğbanur ertaş - 2 sene önce demiş ki:

    çok güzel gerçekten bunu belkide 3. bölümü iyidir inşallh 😀

  35. ahmet - 1 sene önce demiş ki:

    abiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii açılmıyo yav

  36. Rafiq - 2 ay önce demiş ki:

    ende bu acilmadi niye? eseblesdim bele filmi cekenin ve bura yerlesdirenin ………………..